.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار جدی استاندار به مديران ؛
مديران ناكارآمد در گيلان عزل مي‌شوند
افرادي كه داراي فساد سياسي، اخلاقي و مالي هستند جايگاهي را در دستگاه‌هاي دولتي استان ندارند و بايد از جمع ما خداحافظي كنند.
مديران ناكارآمد در گيلان عزل مي‌شوند

استاندار گيلان گفت: كارآمدي مديران در سال جهاد اقتصادي خدمت مضاعف به مردم و اشتغالزايي بوده و اگر مديري نتواند با كار عملياتي و خالصانه در مسير توسعه گيلان همگام شود، عزل خواهد شد.

به گزارش فارس مهدي سعادتي در نشست شوراي اداري استان در سالن غدير استانداري گيلان اظهار داشت: رسيدگي به امور مردم و برطرف مشكلات آنها والاترين خدمت در نظام اسلامي است.
وي افزود: تمام مديران در هر سطحي كه قرار دارند براي كسب رضاي خداوند متعال بايد رضايت مردم را به دست آورند و مردم‌داري مهم‌ترين وظيفه مسئولان است.
استاندار گيلان با بيان اينكه مردم‌داري و حق‌مداري دو اصل مهم در مديريت است، گفت: مردم ستون‌هاي استوار دين هستند.
وي تصريح كرد: مقام و قدرت نبايد موجب تكبر و غرور شود و وقتي در مسندي هستيم با درك بزرگي خداوند متعال بايد خود را كوچك ببينيم.
سعادتي شان مسئولان را خدمت به مردم و رسيدگي به مشكلات آنها دانست و افزود: مهم‌ترين وظيفه يك مسئول در نظام جمهوري اسلامي بعد از عمل به واجبات، توجه به ش?ن خدمتگزاري است.
وي با تاكيد بر ضرورت كار بيشتر در گيلان تصريح كرد: استعدادهاي اين استان بسيار بالاست و بيشتر از آن چيزي است كه به ‌چشم مي‌آيد.
استاندار گيلان گفت: اين استان با مردماني ولايتمدار استعدادهاي فراواني دارد كه با استفاده از آنها مي‌تواند در سطح استان‌هاي برتر و غني كشور قرار گيرد.

*ولايت فقيه ستون خيمه انقلاب است
وي با بيان اينكه بايد عظمت ولايت فقيه را در دل و جان درك كنيم، اظهار داشت: ولايت فقيه ستون خيمه انقلاب اسلامي و نظام الهي است.
سعادتي با بيان اينكه ولايت فقيه سند ماندگاري و پويايي كشور است، تصريح كرد: عاقبت‌بخيري انسان مشروط به ولايت‌پذيري است.
وي ادامه داد: ولايت‌پذيري مديران در نظام اسلامي محوري‌ترين اصل در پيشرفت و توسعه پايدار نظام اسلامي است.
استاندار گيلان به دليل محروميت و گستردگي منطقه مسئولان بايد با اقدام جهادي نسبت به برطرف كردن مشكلات مردم اقدام‌هاي لازم را انجام دهند و در اين راه ارائه نكات ابتكاري از طرف افراد نخبه و جوان استان مورد انتظار است.
وي به تلاش دولت‌هاي نهم و دهم اشاره كرد و گفت: دولت نهم و دهم براي توسعه و آباداني گيلان و كشور تلاش‌هاي بسيار زيادي را از خود نشان داد و توانست با اقتدار بسياري از كمبودها را در كشور برطرف كند.
سعادتي ولايت‌مداري را از مهم‌ترين خصايص مردم ايران عنوان كرد و افزود: اين امر تأثيرات بسيار زيادي را در عرصه‌هاي مختلف داشته است.

*كارآمدي مديران در اشتغالزايي است
وي اشتغالزايي را مهم‌ترين اولويت استان در سال جهاد اقتصادي ناميد و تصريح كرد: كار‌آمدي مديران استان در اشتغالزايي است و بايد براي اشتغالزايي 90‌هزار گيلاني برنامه‌ريزي كنيم.
استاندار گيلان در ادامه بر لزوم توجه به ايجاد اشتغال تاكيد كرد و اظهار داشت: تا معيشت نباشد رضايت نيست و بايد سرمايه‌گذاري كه موجب ايجاد اشتغال در كشور شود را يك عبادت بدانيم و براي آن تلاش كنيم.
وي يكي از سياست‌گذاري‌هاي اصلي را توجه جدي به خواسته‌هاي مردم عنوان كرد و بيان داشت: بزرگ‌ترين خواسته مردم اجراي طرح‌ها و پروژه‌هايي است كه زمينه رفاه عمومي و نسبي را در جامعه فراهم آورد.
سعادتي تصريح كرد: لازمه تلاش در اين كشور خدمت بي‌منت به مردم و سبقت گرفتن از يكديگر در اين راه مقدس است.
وي مسئوليت را فرصتي براي خدمت به مردم و نظام برشمرد و افزود: خدمت صادقانه به مردم فرصت‌هاي محدودي هستند كه وقتي از دست انسان مي‌رود قدر آن را مي‌داند.

*عزل مديران ناكارآمد در دستور كار است
استاندار گيلان با بيان اينكه عزل مديران ناكارآمد در دستور كار است، خاطرنشان كرد: اگر مديري نتواند با كار عملياتي و خالصانه در مسير توسعه استان همگام شود، عزل خواهد ‌شد.
وي تصريح كرد: مسئولان موظفند براي رفاه، اشتغال، رونق اقتصادي و توسعه زندگي مردم برنامه‌ريزي داشته باشند و با استفاده از تمام ثروت‌هاي مادي و معنوي جامعه سبب نشاط بيشتر و استفاده از نيروهاي انساني شوند.
سعادتي اضافه كرد: افرادي كه داراي فساد سياسي، اخلاقي و مالي هستند جايگاهي را در دستگاه‌هاي دولتي استان ندارند و بايد از جمع ما خداحافظي كنند.
وي بر ضرورت وفاق و همگرايي مديران گيلان با شهرستان‌ها تأكيد كرد و افزود: پيشرفت و عدالت نيازمند تعامل همه‌جانبه است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1390
نشست شورای اداری گیلان هفته گذشته سه شنبه برگزار شد ولی بدلیل عدم حضور سرپرست فارس درگیلان وخوش گذرانی در استان خراسان تازه این خبرو بعداز گذشت پنج روز کارکرد-
نا شناس 2 خرداد 1390
جالبه تو خودت براي رسيدن به قدرت به هر آب وآتشي زدي كاش ميشد مثل پينوكيو هر كه دروغ مي زد دماغش دراز ميشد
گیلانی 3 خرداد 1390
آقای استاندار در جمع مدیران استان یا کارکنان استانداری حرف از ولایت پذیری خنده آور است اکثر مدیران شما هیچ علقه و علاقه ای به تفکر شما ندارند اصلاح طلبی جز لاینفک کارکنان استانداری است . مدیران ولایتی شما از قبل عزل شدند. چون با رئیس جمهور و ولایت بودند. آنهای هم که دم از ولایت می زنند در انتخابات با موسوی بودند مثل اداره تبلیغات ؛ حوزه هنری...... برای مدیران ولایتی پروژه های ساختند . تهمتها زدند پرونده ها ساختند تا در جمع آنها نباشند و قس الی هذا.........
نا شناس 3 خرداد 1390
آدم افتخار مي كند به اين استاندار .
خدا كند در عمل هم موفق به اجراي نظراتش بشود.
چون در لرستان يكيش هست : عالم بي عمل .در اعتقادات واقعا درست و محكم است اما در عمل كاري به كار كسي ندارد!
نا شناس 3 خرداد 1390
اقای سعادتی ما برایت دعا میکنیم که موفق شوی چون بچه انقلاب و نظامی اصلا با این حرفهای صدمن یه غاز خودتو نباز
اینها سی ساله با انتقاد نون خوردند فکر میکنن باز انتقاد کنند باج می گیرند اگر به کارات اعتقاد داری محکم ادامه بده توکلت بخدا باشه
یا علی
پدرام 4 خرداد 1390
به چي اين استاندار افتخار مي كنيد ؟!
به تحصيلاتش ؟ به سلسله مدارج طي كردش ؟ به سابقه كار عمرانيش ؟
تو همه اينها كه از مهندس قهرماني بسيار بسيار ضعيف تره !
خيانت بزرگي به گيلان شد . اگرچه ايشان انسان شريفيه ولي اصلا در حد و اندازه حتي يك فرماندار هم نيست
محسن 5 خرداد 1390
مردم گیلان خیلی دل و دماغ پذیرش جناب سردار را ندارند . دوستان اصول گرای که ایشان را آوردند خود از دل و دیده مردم رفتند . اصلا وجودشان سر آمد و امروز هیچ جایگاهی در استان ندارند
آقای استاندار هم دست و پای چند روزه می زند تا انشاالله کار که یاد گرفت دیگه استان برای او کوچک خواهد بود .
این حرفهای سردار هم بدرد محیطهای نظامی می خوره نا در محیطهای اجرائی و کارمندی . چرا که کارمند هویت آزاد اندیشی و زیر بار نرفتن زور را دارد .
خاوری 5 خرداد 1390
برای عزل اول باید از خودتان شروع کرد اقای استاندار. چرا فکر میکنید که با این بهانه میتوانید اعمال رابطه کرده و دوستان نا کار امد و بی تجربه و نا اشنا به منطقه و فرهنگ ناب گیلانی , بکار بگمارید. وای بحال گیلانیان که از کفران , خداوند نعمت از استانشان نه تنها بیرون کرد,بلکه ... بر سرشان ..... . خاوری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.